Skip links

MAISTO BANKAS

Nevyriausybinė veikla / Maisto saugumas / Savanorystė

01 Iššūkis

Sustiprinti Maisto banko poziciją socialiniuose tinkluose, aiškiai komunikuojant jų kovą su maisto švaistymu ir suburiant aktyvesnę, įsitraukusią bendruomenę apie tvarumą ir savanorystę.

02 Sprendimas

Parengėme socialinių tinklų bendruomenės strategiją, paremtą žmogišku ryšiu ir bendromis vertybėmis. Per įkvepiančias savanorių istorijas ir metinius rezultatus pabrėžėme realų Maisto banko darbą. Naudojome interaktyvius formatus – apklausas ir kvietimus veikti – kurie skatino nuolatinį įsitraukimą ir stiprino bendruomenę aplink organizacijos misiją.

03 Paslaugos

– Socialinių tinklų bendruomenės strategija
– Kampanijos, paremtos poveikiu (pvz., metinių rezultatų komunikacija)
– Įsitraukimo skatinimas ir savanorystės viešinimas
– Nuolatinis turinio kūrimas ir bendruomenės valdymas

04 Rezultatai

– Padidėjęs įsitraukimas ir pasiekiamumas socialiniuose tinkluose
– Sustiprėjusi bendruomenė
– Emociškai tvirtesnis ryšys tarp organizacijos ir auditorijos

Explore
Drag