PLANETLESS
E. prekyba / Tvarumas
01 Iššūkis
Sukurti autentišką, vertybėmis paremtą tvarumo bendruomenę aplink „Planetless“ vardą – ne tik tam, kad augtų auditorija, bet kad kurtųsi sąmoningumas, vyktų pokalbis ir įvyktų realūs veiksmai kasdienybėje. Tikslas – pozicionuoti „Planetless“ tvarių produktų el. parduotuvę kaip patikimą balsą tvarumo temoje ir įtraukti žmones, kuriems tai rūpi.
02 Sprendimas
Sukūrėme turiniu paremtą bendruomenę „Instagram“ ir „Facebook“ platformose, kurios pagrindas – optimizmas, edukacija, tvarumas. Serijos „Pozityvios klimato naujienos“ ir „Tvarumo herojai“ padėjo sukurti informatyvią ir įkvepiančią erdvę. Šis įsitraukimas tapo tvirtu pagrindu sėkmingam tvarių produktų parduotuvės paleidimui ir paskatino sąmoningus pirkimus.
03 Paslaugos
– Bendruomenės koncepcija ir strategija
– Turinio serijų kūrimas
– Įsitraukimo strategija ir bendruomenės aktyvinimas
04 Rezultatai
– Lojali ir vertybėmis grįsta tvarumo bendruomenė
– Aukštas įsitraukimas per turinį, komentarus ir dalinimąsi
– Natūralus ryšys tarp turinio ir sąmoningo vartojimo per „Planetless“ el. parduotuvę